Звернення громадян

Щоб подати звернення до Державної іпотечної установи за допомогою електронного або паперового листа.

 

Зазначте суть питання, вкажіть інформацію про себе та актуальні контакти для зворотного зв’язку. За потреби прикріпіть файли.

 

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», ви отримаєте відповідь упродовж 30 календарних днів. В окремих випадках, якщо звернення потребує додаткового вивчення, – упродовж 45 календарних днів, про що вас буде повідомлено додатково.Державна іпотечна установа не розглядає анонімні звернення без імені автора та зазначеного місця проживання.
Також ДІУ не розглядає повторне звернення з того ж питання, якщо перше звернення було вирішене. Більше інформації
в Інструкції про організацію розгляду звернень громадян у Державній іпотечній установі.
 
Для оформлення звернення:
письмово: Державна іпотечна установа, 01133, м. Київ, бульв. Лесі Українки, 34, офіс 201 (на конверті вказувати «Звернення»);
по телефону/факсом для юридичних осіб, громадян та об’єднань громадян без статусу юридичної особи – (44) 207 14-14;
Подання громадянами звернення в усній формі за адресою: м. Київ, бульв. Лесі Українки, 34 кімната 201 (приймальня).
Посилання на розділ «Звернення громадян» офіційного Інтернет-представництва Національного банку України.